CS тепер підтримує завантаження додаткового контента (карти, моделі, звуки і так далі) з HTTP сервера (наприклад з вебсервера) при підключенні, замість завантаження безпосередньо з ігрового сервера. Завантаження з HTTP сервера має 3 основних переваги:
1. Завантаження контента не впливає на ігровий сервер, оскільки відбувається з окремого сервера HTTP.
2. Гравці зможуть завантажувати контент з максимальною швидкістю, що спричинить значне збільшення швидкості завантажень.
3. Гравці не займають місце на сервері під час завантаження контента.
Що для цього треба:
Потрібний сайт на Ucoz з підтвердженим E-mail'ом для того що б працювало FTP!
* Без підтвердженого E-mail'a вони не дають FTP
1. Створити через "Файловий менеджер" папку під назвою serv !
Створювати обов'язково через менеджер.
2. Зайти на FTP і побачити що з'явилася папка serv
* (На FTP я заходжу за допомогою FileZilla_3.2.8"depositfiles.com"
FileZilla_3.2.8"letitbit.net")
3. Залити в папку serv файли і папки по такій же структурі як і в самій кс!
4. Відкрити файл server.cfg і прописати там потрібні настройки!
Найчастіше це:
Code
sv_allowdownload 1
sv_downloadurl "http://****/serv/"
sv_allowupload 1
Все. Тепер ви можете робити сервера з іншими моделями, і великими картами !
При копіюванні матеріалу, cсилку на джерело fh-clan.at.ua обов'язково!!!